reklama

My baby shot me down...

I was five and he was six, we rode on horses made of sticks...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu
(zdroj: BlueBlack @ Deviantart.com)

Melancholická jeseň je opäť tu, ďalšie začiatky a konce, a nekonečné pokračovania vlastnej reality šou. Falošne nedosiahnuteľné ciele sa mihajú niekde ďaleko vo fatamorgáne. Kráčajúc za dúhou, pomaly sa dávam do behu...

He wore black and I wore white,
he would always win the fight.

a bežiac uvažujem nad tým, čo som nechal v diaľke. Všetky rieky, cez ktoré som prešiel a mosty, ktoré som za sebou pálil. Všetky správno nesprávne rozhodnutia, ktoré mi stále budú ponúkať neodbytné otázky čo ak...

Bang Bang,
He shot me down
Bang Bang,
I hit the ground
Bang Bang,
That awfull sound
Bang Bang,
My baby shot me down.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...ak by som sa bol narodil v rómskej rodine, ako homosexuál, alebo ako žena, čo ak by som vtedy išiel na úplne inú školu a odmietol úsmev tvojich pier...

Seasons came and changed the time,
when i grew up i called him mine.
He would always laugh and say,
remember when we used to play.

Dnes by som to nebol ja, ale niekto iný, celkom určite by sa mi smial, čo to vyvádzam a kamarátsky by mi uštedril jeden štuchanec do brucha.

Bang Bang,
I shot you down
Bang Bang,
You hit the ground
Bang Bang,
I used to shoot you down.

A možno by sme si mali vymeniť role a vysmiať by som ho mohol ja. Preto, že sa nepozerá na západ slnka nad orlojom, že ho nefascinuje oranžový mesiac nad Malou stranou a neverí na smiešne znamenia. Nepozerá rád na nebo, nie je unesený tvarom toho oblaku, ktorý vyzerá úplne ako drak z Heroes-ov, ani polomerom Mliečnej cesty, dĺžkou evolúcie alebo tým, čo bude o 100 000 rokov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Now he's gone,
I dont know why.
And till this day,
sometimes i cry.
He didn't even say goodbye,
he didnt take the time to lie.

Možno to nemá byť inak a je to presne tak, ako to všetci chceli. Vlastne aj ja som to tak chcel, len mi o tom moje podvedomie zabudlo povedať. Občas by mohli byť jeho tlačové správy aj zrozumiteľnejšie. Možno práve ty si mala plakať posledný raz na mojom ramene a ja som si ťa mal zapamätať pomocou všetkých tých smiešnych a chorých maličkostí. (Dobrý deň, aké máte úchylky? :) A možno sa to raz všetko dozviem...

Bang Bang,
He shot me down
Bang Bang,
I hit the ground
Bang Bang,
That awfull sound
Bang Bang,
My baby shot me down.

Peter Fabian

Peter Fabian

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Má rád: krehké čerstvé pečivo, syr v akejkoľvek forme, teplo, svoj neporiadok :)Nemá rád: konce, začiatky, studené nohy, čakanie...Homo sum, humani nihil a me alienum puto... Zoznam autorových rubrík:  hlavné margináliemusic!SúkromnéPočítačePísačkyFotoNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu