reklama

Angela Monet

Záhada neexistujúcej ženy :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu
(zdroj: *junest @ deviantart.com)

Nedávno ma zaujal citát v hlavičke blogu jednej dievčiny — "And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music", tak som si ho skúsil vyhľadať na internete pomocou googlu a zistil som, že je pripisovaný F. W. Nietzschemu (hoci asi nik poriadne nevie, v ktorom diele sa vyskytol).

O pár dní som si pri prezeraní iných stránok na tento citát spomenul a chcel som nájsť jeho presné znenie pomocou googlu, tak som zadal zopár kľúčových slov a výsledok vyhľadávania ma celkom prekvapil — našiel som totiž samé odkazy na takmer identický výrok, ktorého autorkou je vraj Angela Monet(ová). Google pri hľadaní jej mena vráti takmer 20 000 výsledkov, no takmer všetky sa týkajú iba spomínaného výroku. Nejden človek sa už zaujímal o to, kto to vlastne tá Angela je. Nik netuší :)
Zaujímavé je, že dokonca niekoľko kníh (otáznej kvality) cituje tento výrok a ako autorku uvádza práve spomínanú Angelu Monet(ovú).

Je fascinujúce, ako internet napomáha šíreniu informácií všetkého druhu a kvality a aké pekné mystifikácie na ňom môžu vzniknúť :)
Ako povedal neznámy autor — "Povedz niečo múdre a tvoje meno nebude nikdy zabudnuté" :)



Peter Fabian

Peter Fabian

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Má rád: krehké čerstvé pečivo, syr v akejkoľvek forme, teplo, svoj neporiadok :)Nemá rád: konce, začiatky, studené nohy, čakanie...Homo sum, humani nihil a me alienum puto... Zoznam autorových rubrík:  hlavné margináliemusic!SúkromnéPočítačePísačkyFotoNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu